17 marca 2013

muzycznie

Notka inspirowana wpisem Niofomune
Cóż, nie mam zbytniej pamięci co do muzyki z gier tudzież anime, ale postanowiłam dodać listę kilku piosenek, które w jakiś tajemniczy sposób zapadły mi w pamieć. Kolejność przypadkowa. 





Kingdom Hearts » Dearly Beloved (Birth By Sleep version)
Piękna gra, piękna piosenka - tyle w temacie. A z wybraniem wersji miałam okropny problem, lecz mimo to zdecydowałam się na tę z Birth By Sleep, bo... tak.

Katekyo Hitman Reborn! » Tsuna Awakes
Czuję moc, gdyż to jest, cholernie, niesamowite. Fani KHR wiedzą o co chodzi.


Guilty Crown » βίος 
Uwielbiam wszelkie OSTy z Guilty Crown, a Bios jest najlepszą piosenką bitewną. Swoją drogą uwierzenie w fakt, że to jest śpiewane po niemiecku sprawiło mi niejaką trudność.


Mahou Shoujo Madoka★Magica »  Kyuubey's Theme
Jak opening i kresa są przesłodzone, tak OSTy są zdecydowanie klimatyczne.


Devil Survivor 2 » Septentrion
Ujmę to lakonicznie: ma coś w sobie.


Perssona 4 » The Genesis
Epicka piosenka do epickiej walki.


The World Ends With You » Three minutes clapping
Sama gra utrzymywana jest w klimacie urban fantasty, a kreska i muzyka idealnie to oddają.


Kingdom Hearts » Roxas
Jak wyżej pisałam gra jest piękna oraz dodam, że wielbię Roxasa. Notabene ta piosenka jest zbyt smutna.

1 komentarz:

  1. Pozwolisz, że się najpierw spytam: to zmniejszone okno wideo to jakaś sztuczka w edytowaniu postów, czy kwestia szablonu? Bo lepiej wygląda niż te pełnowymiarowe okienka jak u mnie, ale za nic nie jestem w stanie tego zmienić.

    Akurat tak się złożyło, że nie znam żadnego z tych anime, ale to dobrze, własnie byłam w trakcie szukania dla siebie czegoś nowego do słuchania.
    Szalenie podoba mi się ten fragment z KHR - taki inny i specyficzny. Trudno to określić. Chociaż zazwyczaj nie lubię trąbki, bo jakoś mnie irytuje, tak tutaj niesamowicie mi się podoba.
    Co do japońskich piosenek po niemiecku - przestałam się już temu dziwić mniej-więcej piętnaście sekund to zorientowaniu się, że piosenki Nobunagi, Hideyoshiego i Hanbeia z Basary są w tym języku. (Khem, fcale nie pomyślałam teraz dla kontrastu o Daisuke Namikawie, fcale, khem). Teraz za każdym razem, kiedy ktoś próbuje mi wmówić, że to brzydki język, każę mu posłuchać którejś. Zresztą, uwielbiam niemiecki - dzisiaj na przystanku stało sobie dwoje Niemców i gadało, więc starałam się bardzo nie wyglądać, jakbym podsłuchiwała. *.*
    Z kolei soundtrack z Devil Survivor kojarzy mi się trochę z sountrackami z K jeżeli chodzi o partię klawiszową, chyba najbardziej z "Knock-on Effect". No, tyle że soundtraki z K są, ujmę to eufemistycznie, nieco bardziej statyczne.

    A jeszcze w temacie muzyki: słucham sobie po raz n-ty "Requiem of Red" i zaczęłam się zastanawiać: ten głos, który ma swoją solówkę po Annie, ale przed chórem, to Jun Fukuyama (Misaki) czy Takahiro Sakurai (Kusanagi)? W przypadku tego pierwszego mam problemy z rozpoznawaniem niemal każdej jego roli, a drugi jest mnie w stanie tak zaskoczyć, że i tutaj bym się nie zdziwiła. Ale chyba bardziej mi to brzmi Fukuyamą.

    OdpowiedzUsuń