18 lutego 2013

Jaki ojciec taki syn czyli Radio Drama Psycho-Passa

Przedstawiam wam czwarty odcinek Radio Dramy Psycho-Passa, który idealnie okazuje, że niedaleko pada jabłko od jabłoni. Sam epizod jest dosyć śmieszny, choć trudno mi uwierzyć żeby Ginoza... Oj, nie będę spoilerować. Zapraszam do oglądania!




W gwoli ścisłości: 
» Shepherd - znaczy to tyle, co pasterz, ale uznałam, że lepiej zostawić to tak jak jest
» Hound - pies myśliwski
»"Ale Inspektorze postaraj się dziś nie skaleczyć" - aluzja do 5-tego odcinka. W ramach przypomnienia - w tym odcinku nastąpił wybuch w mieszkaniu; Kunizuka i Kagari wyszli z tego bez szwanku, choć byli najbliżej  wybuchy, a Gino - mimo że stał dalej - został zraniony. 
» Spirytus i płomienie - pomysł Masaoki wykorzystany również w 5 odcinku

Czemu czwarty? Bo jedynki nie mogłam znaleźć, a dwójka i trójka w porównaniu do tego wydawały mi się mało apetyczne :P. Co nie zmienia faktu, że całą resztę też przetłumaczę. (Ile ich jest możecie zobaczyć w zakładce "Tłumaczenia"). Trenuję przed tym żeby zabrać się za K side: Blue, więc trzymajcie kciuki. 
Ah i przepraszam jeśli timing gdzieś szwankuje, ale to pierwszy raz, kiedy robię napisy. 

3 komentarze:

  1. Przyznam się, że nie oglądałam, a nawet nie szukałam dram do Psycho-pass i w sumie się zdziwiłam, kiedy to sobie uświadomiłam, bo to jedno z nielicznych anime, które jeszcze oglądam, ciągnąc resztkami mojego dżaponizmu.
    Naprawdę fajne tłumaczenie, chociaż na początku spodziewałam się czegoś Kagarim :P Utwierdzam się w mojej niechęci dla Kougamiego. Może mam zwidy, albo jestem przewrażliwiona, ale odnoszę wrażenie, że twórcy ze wszystkich sił próbują pokazać, jaki to on jest zajebisty. No, ale to pewnie moja ogólna niechęć do głównych bohaterów.
    Btw. odcinek piąty oglądałam tak dawno, że prawie zapomniałam, co tam się działo, a więc wyjaśnienia pod spodem bardzo przydatne ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz zaskoczyłam Cię :P Kagari będzie potem, bo Ishida Akira nie może czekać długo.
      Co do Kougamiego odniosłam takie samo wrażenie i ostatnio grając w Role Play z Psycho-Passa wpadło mi w łapki to: http://24.media.tumblr.com/bf72a3726ddd7e9e2acebbebf709229e/tumblr_miehmd3KmC1rmope0o1_1280.png
      Ale mam nadzieję, że chłopczyna zdąży się jakoś wykazać. W końcu jest Shinem, ba, Shinyą nawet! Nie może zhańbić mojego imienia :P
      Dziękuje za komentarz ^-^

      Usuń
  2. Zajebiste XD
    Musze przyznać,że Gino idzie w ślady ojca :D
    Uwielbiam psycho-pass <3
    Dzięki za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń